niedziela, 6 sierpnia 2017

what's up?


Nie pisałam miesiąc, ponieważ dużo się działo. Większość lipca spędziłam na koloniach jako wychowawca. To właśnie ta bardziej wartościowa propozycja, którą dostałam. 10 dni w Gdyni i 10 dni w Zakopanem. Oba wyjazdy miały przywrócić mi dawne wartości. Praca Aupair to pestka, praca nauczyciela to naprawdę ciężkie zajęcie. Okres szkoły podstawowej i gimnazjum to najtrudniejszy czas w życiu, bo to właśnie wtedy kształtuje się charakter młodego człowieka. Nauczyciel jest wtedy wszystkim. Udało się, teraz idę dalej.  
W minionym tygodniu spędziłam dwie doby w szpitalu. Dopadło mnie po raz trzeci, ale po raz pierwszy trafiłam z tym do szpitala. Kamienie nerkowe... to popularne zjawisko, ale zazwyczaj u mężczyzn, ludzi po 30 bądź otyłych. Ja nie mam nawet trzydziestu lat. Prawdopodobnie w moim przypadku jest to uwarunkowane genetycznie (choruje mój tata). Po raz pierwszy ból dopadł mnie już 4lata temu - udało się. Po raz drugi na przełomie lutego i marca 2017 w norweskiej hytte i wtedy pomogło mi 9km na biegówkach za Norwegami.  
Po wyjściu ze szpitala (na własną prośbę, bez zabiegu) zaczęłam dużo czytać o kamicy. Jedyny sposób na uniknięcie podobnych dolegliwości jest zdrowa dieta. Zamierzam dodać nowy rozdział do strony i podawać własne przepisy wg produktów wskazanych przy kamicy nerkowej. Za jakiś czas sama będę mogła ocenić czy dieta poprawiła mój stan zdrowia.

I haven't written for whole month because it happened so many in my life. Most of time in july I spent at camps as summer teacher with children. It was exactly this case which I treated so serious. 10 days in Gdynia and 10 days in Zakopane. Both of those trips was (almost) perfect and I remained any sign on my mind. Aupair job is easy way but working as a teacher is so hard. Period of primary and middle school is difficult because mind of young people is created then. The teacher is all for them. I did it  and I'm going further.
Last week I spent at hospital. It happened third time but first time I was at hospital. Kidney stones... it is so popular, but usually men after 30 or fat people are sick. Even I am not 30. Probably this is a genetic disease (my dad is sick). First time I'd got that pain 4 years ago, second time it was on the beginning of March, when I was in cabin in Norway (Skiing for 9 km with Norwegians... I helped a little).
After leaving hospital (my own request, without operation) I started reading much more about kidney stones. The only one way is healthy diet. I'm going to add new capture to my site. I'll create my own recipes. For few weeks I'm going to check what is with my health.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz