środa, 18 stycznia 2017

Nowe przygody!


New adventures!



Przyszedł czas, aby zamknąć pewien okres w moim życiu i otworzyć się na nowe przygody. Rozpoczynam swoją przygodę z Oslo. Jeszcze kilka lat temu Skandynawia była jednym z moich największych marzeń. Pod wpływem miłości uległam Łotwie, a wylądowaliśmy w Anglii... Dzisiaj wiem, że ani w tych krajach ani w moim regionie nie mam szans ani na pracę w zawodzie ani na realizowanie swoich marzeń, a związku nie da się nic naprawić. Postanowiłam jeszcze raz wrócić do dawnych marzeń (bo po co uczyłam się norweskiego?)  Wszystko, co osiągnęłam do tej pory muszę połączyć i iść dalej (studia pedagogiczne, doświadczenie animacyjne, opiekę nad dziećmi i życie w Anglii, gdzie głównie wspierałam chłopaka niż pracowałam). W spokojnej i chłodnej Norwegii postaram się odnaleźć równowagę, aby odkryć co tak naprawdę jest ważne w moim życiu. To, co było do tej pory uważam za zamknięte. Idziemy dalej :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz